Forums > Events > Drew&Karl Glamour shoot Sat Nov 20th, Norco, CA

Photographer

Mr Chow

Posts: 174

Los Angeles, California, US

James Sioux wrote:
I haven't been on this thread in a few days and Drew went out there and added some more jaw-dropping models.  Drew, how do you do it?  I'm gonna go broke before Christmas attending your events.

Enjoy that hot pot.  I really think that iPad thing is rigged.  The owner's kid shouldn't be eligible to enter the drawing.  LOL.

No shit it was rigged.  I won a friggin giant vibrator and Drew won $40 water boiling dispenser!

Nov 14 10 11:12 am Link

Model

Donna Lazarescu

Posts: 8

Anaheim, California, US

Mr Chow wrote:

No shit it was rigged.  I won a friggin giant vibrator and Drew won $40 water boiling dispenser!

hahayou guys are hating!! I like my food chopper!!!!smile

Nov 14 10 01:39 pm Link

Model

Nikki Pinx

Posts: 10

Los Angeles, California, US

Hey Everyone! I will be one of the Models at this event. I'm looking forward to meeting everyone on the 20th. Please take a look at my portfolio and start booking your 1 on 1's with me ASAP. I have 3 spots open. I will only be staying till 4 due to having a Fashion Show that day as well.

Thank you!

Laura

Nov 14 10 05:18 pm Link

Model

Lauren N Lunday

Posts: 26

Murrieta, California, US

Will shoot up to implied!! great rates!. message me for one on ones. smile see you all there

http://i63.photobucket.com/albums/h157/yourangel-girl/test12.jpg

Some pictures from the last group shoot.
http://i63.photobucket.com/albums/h157/yourangel-girl/20101024-6424.jpg
http://i63.photobucket.com/albums/h157/yourangel-girl/20101024-6425.jpg
http://i63.photobucket.com/albums/h157/yourangel-girl/20101024-6398.jpg

Nov 14 10 08:57 pm Link

Model

April Cheryse

Posts: 149

San Diego, California, US

Is it the 20th yet?!!?!

Nov 14 10 09:02 pm Link

Photographer

James Sioux

Posts: 1363

Los Angeles, California, US

Donna Agnes Lazarescu wrote:

hahayou guys are hating!! I like my food chopper!!!!smile

Donna, if you're happy we're happy.

Nov 14 10 09:03 pm Link

Photographer

Mr Chow

Posts: 174

Los Angeles, California, US

Donna Agnes Lazarescu wrote:

hahayou guys are hating!! I like my food chopper!!!!smile

LOL i like chopping my food the old fashion way.

Nov 14 10 09:29 pm Link

Model

club Jeska

Posts: 3847

Riverside, California, US

INKED GIRLS 2010 November issue 4 OUT NOW!!!!!!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1153.snc4/149542_10150316604090094_662250093_15641515_4121175_n.jpg

Nov 14 10 10:18 pm Link

Model

club Jeska

Posts: 3847

Riverside, California, US

club Jeska wrote:
INKED GIRLS 2010 November issue 4 OUT NOW!!!!!!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1153.snc4/149542_10150316604090094_662250093_15641515_4121175_n.jpg

still  3 spots i shoot up to nude. duh

Nov 14 10 11:12 pm Link

Photographer

christian albert

Posts: 31

Los Angeles, California, US

Thao N wrote:
If not, I'll be chuggin Patron and Vodka w/ Christian and Mark...haha!  smile

sounds like trouble ahead lol!

Nov 15 10 12:44 am Link

Photographer

Drew Santos

Posts: 2504

Irvine, California, US

This event is officially SOLD OUT!

For those photogs I'm holding a spot for and have not sent your deposit, do it now as we will form a waiting list. There are 3 of you, you know who you are wink

Nov 15 10 08:32 am Link

Model

R a m o n a

Posts: 8

Los Angeles, California, US

Please message me to book your one on ones smile

1. 2:00-2:30
2. 2:40-3:10 ~Filled
3. 3:20-3:50
4. 4:00-4:30
5. 4:40-5:10 
6. 5:20-5:50

Nov 15 10 11:30 am Link

Photographer

GiL Gonzales Foto

Posts: 150

Los Angeles, California, US

Thao N wrote:
If not, I'll be chuggin Patron and Vodka w/ Christian and Mark...haha!  smile

christian cabrales wrote:
sounds like trouble ahead lol!

I'm officially on DETOX!! smile

Nov 15 10 02:36 pm Link

Model

Thao N

Posts: 233

Huntington Beach, California, US

point V Productions wrote:

Thao N wrote:
If not, I'll be chuggin Patron and Vodka w/ Christian and Mark...haha!  smile

I'm officially on DETOX!! smile

....Detox can start on the 21st!  wink

Nov 15 10 05:45 pm Link

Model

Thao N

Posts: 233

Huntington Beach, California, US

christian cabrales wrote:

sounds like trouble ahead lol!

No trouble here...just lotsa fun!  Didn't you say you shoot better that way anyhow??  smile

Nov 15 10 06:22 pm Link

Photographer

Jonathan Ocab

Posts: 580

Riverside, California, US

R a m o n a wrote:
Please message me to book your one on ones smile

1. 2:00-2:30
2. 2:40-3:10 ~Filled
3. 3:20-3:50
4. 4:00-4:30
5. 4:40-5:10 
6. 5:20-5:50

Photos don't do her body justice. Book now, because if you wait until the day of and see her in person, you'll be pissed off when you try to sign up for a 1-on-1 and she's already booked.

Nov 15 10 07:14 pm Link

Photographer

James Sioux

Posts: 1363

Los Angeles, California, US

Jonathan Ocab wrote:

Photos don't do her body justice. Book now, because if you wait until the day of and see her in person, you'll be pissed off when you try to sign up for a 1-on-1 and she's already booked.

Ramona will WOW you.  I guarantee.  Classy, elegant, sexy, and gorgeous all put together.  She's a dream girl.

Nov 15 10 07:20 pm Link

Photographer

Michael Quan

Posts: 230

Los Angeles, California, US

James Sioux wrote:

Ramona will WOW you.  I guarantee.  Classy, elegant, sexy, and gorgeous all put together.  She's a dream girl.

I totally agree

Nov 15 10 07:43 pm Link

Model

Nikki Portanova

Posts: 65

Los Angeles, California, US

Hey all, I have at least one slot, possibly 2 open...shoot nudes wink message me for styles and rates! xoxox 818 Barbie Doll.

Nov 15 10 10:16 pm Link

Photographer

Bright Candle Photo

Posts: 1247

Los Angeles, California, US

Drew Santos  wrote:
This event is officially SOLD OUT!

For those photogs I'm holding a spot for and have not sent your deposit, do it now as we will form a waiting list. There are 3 of you, you know who you are wink

You snooze, you lose!!

Nov 15 10 11:00 pm Link

Photographer

Drew Santos

Posts: 2504

Irvine, California, US

Bright Candle Photo wrote:

You snooze, you lose!!

The best group shoot/workshop in SoCal does it again. SOLD OUT bitches!

Now, if I could only make these models do what I have been wanting to do at these events... I would be a happy event promoter, and so will the attending photographers smile

First one to guess..gets a free ride to the Dec 4th event. Post your answer here smile

Nov 15 10 11:24 pm Link

Photographer

Bright Candle Photo

Posts: 1247

Los Angeles, California, US

Drew Santos  wrote:

The best group shoot/workshop in SoCal does it again. SOLD OUT bitches!

Now, if I could only make these models do what I have been wanting to do at these events... I would be a happy event promoter, and so will the attending photographers smile

First one to guess..gets a free ride to the Dec 4th event. Post your answer here smile

LOL Too easy tongue But ill let someone else guess tongue

Nov 15 10 11:36 pm Link

Photographer

ziel photography

Posts: 96

Ventura, California, US

Drew Santos  wrote:

The best group shoot/workshop in SoCal does it again. SOLD OUT bitches!

Now, if I could only make these models do what I have been wanting to do at these events... I would be a happy event promoter, and so will the attending photographers smile

First one to guess..gets a free ride to the Dec 4th event. Post your answer here smile

girl on girl lol or should i say girl to girl? haha

Nov 15 10 11:36 pm Link

Photographer

Bright Candle Photo

Posts: 1247

Los Angeles, California, US

Z I E L wrote:

girl on girl lol or should i say girl to girl? haha

WRONG! Thank you, come again@!!

Nov 15 10 11:38 pm Link

Photographer

Andrew P Photography

Posts: 131

Laguna Beach, California, US

Drew Santos  wrote:

The best group shoot/workshop in SoCal does it again. SOLD OUT bitches!

Now, if I could only make these models do what I have been wanting to do at these events... I would be a happy event promoter, and so will the attending photographers smile

First one to guess..gets a free ride to the Dec 4th event. Post your answer here smile

Wet T-shirt. LOL!!!

Nov 15 10 11:39 pm Link

Photographer

ziel photography

Posts: 96

Ventura, California, US

Bright Candle Photo wrote:

WRONG! Thank you, come again@!!

i know that wasn't the right answer but it reminded me of something HILARIOUS from the previous shoot. haha.

Nov 15 10 11:57 pm Link

Photographer

DanTheManPhotography

Posts: 405

Whittier, California, US

If my flight gets in on time, I'll try my best to make it out to visit everyone!  If I can squeeze in some shooting it will be a major bonus!!!  Would love to work with some of these new models!
smile

Nov 16 10 12:06 am Link

Photographer

Brian Cardenas

Posts: 499

Los Angeles, California, US

Andrew P Photography wrote:

Wet T-shirt. LOL!!!

looks like somebody has been paying attention! lol

Nov 16 10 12:26 am Link

Hair Stylist

Jason Becker

Posts: 2817

Mount Holly, North Carolina, US

hey there ladies drew gave me the go to let u girls know if ur interested n getting ur hair done i am able to as long as ur done before the shoot starts and its ur dime not his 8)    so that means u pay me to get ur hair done.  i can only take a few cuz i have one already confirmed so if ur interested hit me up

Nov 16 10 12:30 am Link

Photographer

ziel photography

Posts: 96

Ventura, California, US

I wonder how many photographers are gonna wish they'd signed up sooner when Drew announces the shoot's sold out?

Don't miss out on Drew and Karl's candy land wink lol. Hot models everywhere!

Nov 16 10 09:38 am Link

Model

Abcxyz

Posts: 588

ABERNANT, Alabama, US

For those who are wondering and to answer those that have asked, my hair is Black and long not blonde!
xo
pm me for one on one's

Nov 16 10 12:39 pm Link

Model

Abcxyz

Posts: 588

ABERNANT, Alabama, US

ps.....i shoootttttt you know what;) noooooooooddddddddzzzzzz i mean oooopsss

Nov 16 10 12:42 pm Link

Photographer

ziel photography

Posts: 96

Ventura, California, US

KYIA DANIELLE wrote:
my hair is Black and long not blonde!

yum. smile

bump.

Nov 16 10 02:23 pm Link

Photographer

Karl Yamashita

Posts: 3301

Wildomar, California, US

KYIA DANIELLE wrote:
ps.....i shoootttttt you know what;) noooooooooddddddddzzzzzz i mean oooopsss

Really? I thought you shot only in birthday suits wink

Nov 16 10 07:26 pm Link

Photographer

Drew Santos

Posts: 2504

Irvine, California, US

Geez Karl. It's about time you join us. I don't think you posted anything since the day you put this thread. In any case bitches, we are

http://farm5.static.flickr.com/4042/4623588810_051969c1ba.jpg

Nov 16 10 08:23 pm Link

Photographer

Karl Yamashita

Posts: 3301

Wildomar, California, US

Drew Santos  wrote:
Geez Karl. It's about time you join us. I don't think you posted anything since the day you put this thread. In any case bitches, we are

http://farm5.static.flickr.com/4042/4623588810_051969c1ba.jpg

Well i'm back! At least for a little bit. smile

Nov 16 10 09:13 pm Link

Model

Abcxyz

Posts: 588

ABERNANT, Alabama, US

Karl Yamashita wrote:

Really? I thought you shot only in birthday suits wink

ha you know it!

Book one on ones with me!

2:00-2:30 OPEN!
2:40-3:10 OPEN!
3:20-4:30 BOOKED!
4:40-5:10 OPEN!
5:20-5:50 OPEN!

* GOT ADDED A LITTLE LATE SORRY!

Playboy's Special Editions NUDES 2010
my sixth magazine another three on it's way
go get them;)

Nov 16 10 09:49 pm Link

Photographer

SNAPSHOT LA

Posts: 7013

Los Angeles, California, US

Karl Yamashita wrote:

Well i'm back! At least for a little bit. smile

Only reason he is posting is cuz his wife is out of town.

Nov 16 10 10:25 pm Link

Model

Nikki Portanova

Posts: 65

Los Angeles, California, US

Hey guys...can't wait to see you all again and meet some new faces on Saturday! Sorry for being MIA...busy and was dealing w/ family crap but please message me if you'd like to discuss a 30 or 60 minute 1:1 shoot and I'll fill ya in on what all I'm available as well as rates (which I try and keep very reasonable) xoxox

Nov 16 10 10:52 pm Link

Photographer

DanTheManPhotography

Posts: 405

Whittier, California, US

Attending Drew & Karls Group shoots to learn from all the great photogs: 40-120$
Buying new equipment to implement what I learned: Approx. 800$
Networking with out of state photographers from Drew & Karls shoots that let me barrow their lighting equipment while I'm out of state to shoot with: F-ing Priceless!!!

That's what this is about, a community of cool people meeting up, creating hot images, helping eachother, becoming better as a whole!

Big thanks to William Chik from Norman Oklahoma!!! That's all I gotta say! 
smile

If you guys aren't attending, your missing out on some cool people and great models!
Testimony of DanTheMan!

Nov 16 10 11:34 pm Link