Forums > Critique > Would you work with the person above you?

Photographer

Vincent Arthur

Posts: 899

Red Bank, New Jersey, US

probably not

Oct 25 12 03:29 pm Link

Model

B E A R

Posts: 474

Riverside, California, US

Vincent Arthur wrote:
probably not

Nope

Oct 25 12 03:31 pm Link

Model

Zane Rey

Posts: 3

Pittsburgh, Pennsylvania, US

Bear wrote:
Nope

Nah

Oct 25 12 03:36 pm Link

Model

Miss Andria

Posts: 46

Phoenix, Arizona, US

Zane Rey wrote:

Nah

No.

Oct 25 12 03:47 pm Link

Model

Zane Rey

Posts: 3

Pittsburgh, Pennsylvania, US

Miss   Andria wrote:

No.

Same here.

Oct 25 12 03:51 pm Link

Photographer

MamboPhoto

Posts: 2218

Aylesbury, England, United Kingdom

Zane Rey wrote:

Same here.

Nope.

Oct 25 12 03:52 pm Link

Model

Miss Andria

Posts: 46

Phoenix, Arizona, US

MamboPhoto wrote:

Nope.

Yep!

Oct 25 12 04:02 pm Link

Model

B E A R

Posts: 474

Riverside, California, US

MamboPhoto wrote:

Nope.

Oh yes

Oct 25 12 04:02 pm Link

Photographer

JQ:FIYAR

Posts: 523

Southfield, Michigan, US

Bear wrote:
Oh yes

Absolutely

Oct 26 12 09:19 am Link

Photographer

Neil Snape

Posts: 9473

Paris, Île-de-France, France

JQ:FIYAR wrote:

Absolutely

No worlds apart.

Oct 26 12 09:21 am Link

Model

Alixx Rose

Posts: 225

Atlanta, Georgia, US

just from your avatar? yes - i'd love to get some black and white dramatic lighting shots in my portfolio

Oct 26 12 09:38 am Link

Photographer

Eros Fine Art Photo

Posts: 2600

Torrance, California, US

Alixx Rose wrote:
just from your avatar? yes - i'd love to get some black and white dramatic lighting shots in my portfolio

No.  Not a fan of dreads and not the look I prefer for my work.

Oct 26 12 09:44 am Link

Photographer

Neil Snape

Posts: 9473

Paris, Île-de-France, France

Eros Fine Art Photo wrote:

No.  Not a fan of dreads and not the look I prefer for my work.

I thought the same as you said....

But I'd love to hang out with you>

Oct 26 12 09:47 am Link

Model

Alixx Rose

Posts: 225

Atlanta, Georgia, US

haha i'm pretty awesome to hang our with.

i totally understand how my hair is a deal maker or breaker tho

Oct 26 12 09:52 am Link

Photographer

Ed Woodson Photography

Posts: 2644

Savannah, Georgia, US

Alixx Rose wrote:
haha i'm pretty awesome to hang our with.

i totally understand how my hair is a deal maker or breaker tho

Yep!

Oct 26 12 09:56 am Link

Photographer

Neil Snape

Posts: 9473

Paris, Île-de-France, France

Gita Lei wrote:

Maybe. Yes. I think i could work some magic and bring a bit more light to the table.. Strictly based off of avatar. Checking rest of profile now, youve mafe me curious ^_^

Oh yes please!

Oct 26 12 09:57 am Link

Model

Sir Prepster

Posts: 80

New York, New York, US

Yes I would. If your versatile you can make two different styles work. I would love to honestly

Oct 26 12 09:57 am Link

Model

Kris Jancevska

Posts: 4

Daytona Beach, Florida, US

Hello Adonis...Maybe you could lift me like a barbell wink ?

Oct 26 12 10:10 am Link

Model

Sir Prepster

Posts: 80

New York, New York, US

YES!! Beautriful.........and I would love to smile hahaha

Oct 26 12 10:12 am Link

Model

Affinity Finch

Posts: 652

Bodmin, England, United Kingdom

Sir Prepster wrote:
YES!! Beautriful.........and I would love to smile hahaha

If we could create some brilliant images i dont see why not. smile

Oct 26 12 10:52 am Link

Photographer

David Kilper

Posts: 505

Saint Louis, Missouri, US

probably not.  just not what i'm looking for.  nice portfolio though.  smile

Oct 26 12 11:16 am Link

Model

Klarrissa

Posts: 2322

Los Angeles, California, US

Yes I would

Oct 26 12 11:21 am Link

Photographer

JQ:FIYAR

Posts: 523

Southfield, Michigan, US

Klarrissa wrote:
Yes I would

I'd have to say yes

Oct 26 12 11:25 am Link

Model

Sir Prepster

Posts: 80

New York, New York, US

for sure, nice work

Oct 26 12 11:49 am Link

Model

Cynthia Serrano

Posts: 12466

Newark, New Jersey, US

yes I would

Oct 26 12 12:45 pm Link

Photographer

JLC Images

Posts: 11559

Phillipsburg, New Jersey, US

If she doesn't mind nudity and weird images I would smile

Oct 26 12 01:09 pm Link

Model

Kris Jancevska

Posts: 4

Daytona Beach, Florida, US

yep

Oct 26 12 01:12 pm Link

Photographer

The Falcons Nest

Posts: 549

Brooklyn, New York, US

Kris Jancevska wrote:
yep

Based on the avatar no.
Based on the body in the port she's right up my alley.
Edit: You changed your avatar to my favorite pic in your port so no doubt and absolutely

Oct 26 12 01:15 pm Link

Model

cocokailee

Posts: 435

Sacramento, California, US

Probably not, but wonderful work nonetheless smile

Oct 26 12 01:19 pm Link

Model

hgldhlhgfh

Posts: 576

Dumont d'Urville - permanent station of France, Sector claimed by France, Antarctica

c o c o p u f f wrote:
Probably not, but wonderful work nonetheless smile

Yes! You're gorgeous.

Oct 26 12 01:23 pm Link

Photographer

Black Glass Studio

Posts: 11

Chestertown, Maryland, US

yes

Oct 26 12 01:28 pm Link

Model

Miroslava Svoboda

Posts: 555

Seattle, Washington, US

Black Glass Studio wrote:
yes

I would smile

Oct 26 12 01:33 pm Link

Photographer

C A S A N O V A

Posts: 729

San Diego, California, US

Yuup

Oct 26 12 01:40 pm Link

Model

Miroslava Svoboda

Posts: 555

Seattle, Washington, US

C A S A N O V A wrote:
Yuup

Definitely could make that happen. smile

Oct 26 12 01:48 pm Link

Model

sammie cartwright

Posts: 639

London, England, United Kingdom

eden....of course...stunning model!!!

Oct 26 12 01:53 pm Link

Photographer

Black Glass Studio

Posts: 11

Chestertown, Maryland, US

absolutely

Oct 26 12 01:59 pm Link

Photographer

David Kilper

Posts: 505

Saint Louis, Missouri, US

sammie cartwright wrote:
eden....of course...stunning model!!!

Probably, yes

Oct 26 12 02:02 pm Link

Model

allison mindy

Posts: 1495

New York, New York, US

David Kilper wrote:

Probably, yes

Most definitely. If he would have me anyways smile

Oct 26 12 02:03 pm Link

Photographer

David Kilper

Posts: 505

Saint Louis, Missouri, US

Klarrissa wrote:
Yes I would

Yes

Oct 26 12 02:04 pm Link

Model

Maggie Xia

Posts: 452

Atlanta, Georgia, US

in a heartbeat!

Oct 26 12 02:58 pm Link