login info join!
Forums > Events > Drew&Karl, Summer Start Off, Monrovia, CA June 19 Search   Reply
first12345678last
Photographer
MSC Digital
Posts: 199
Murrieta, California, US


Okay here we go again...Another sellout shoot? hmmmm could be!

That's why I paid right away....damn this is fun!
Jun 03 10 07:58 am  Link  Quote 
Photographer
Drew Santos
Posts: 2,504
Irvine, California, US


Karl Yamashita wrote:
April
http://modelmayhm-4.vo.llnwd.net/d1/photos/100126/12/4b5f574e3b9ec_m.jpg

Blondie Lisa
http://modelmayhm-9.vo.llnwd.net/d1/photos/100402/08/4bb608e96831e_m.jpg

Nikki
http://modelmayhm-3.vo.llnwd.net/d1/photos/090302/02/49abb919700b4_m.jpg

Tia
http://modelmayhm-3.vo.llnwd.net/d1/photos/100318/02/4ba1f38a910c0_m.jpg

Thao
http://modelmayhm-1.vo.llnwd.net/d1/photos/090713/20/4a5bf9d34f44c_m.jpg

Crissy
http://modelmayhm-7.vo.llnwd.net/d1/photos/091216/16/4b2980ae75ed5_m.jpg

Jocelyn
http://modelmayhm-9.vo.llnwd.net/d1/photos/061102/14/454a59786a38e_m.jpg

Miss Challis
http://modelmayhm-9.vo.llnwd.net/d1/photos/091012/10/4ad3696015412_m.jpg

Jun 03 10 08:35 am  Link  Quote 
Photographer
Drew Santos
Posts: 2,504
Irvine, California, US


I need 1 assistant this afternoon in Laguna Beach for a shoot.

Must be a prior workshop attendie and have your own lights/vagabond.

1st one to send me a PM gets to come and shoot. If I don't respond, you were not chosen.
Jun 03 10 10:30 am  Link  Quote 
Photographer
MSC Digital
Posts: 199
Murrieta, California, US


Drew check your email
Jun 03 10 10:40 am  Link  Quote 
Photographer
Brian Cardenas
Posts: 499
Los Angeles, California, US


one of the perks from attending prior workshops. getting invited to shoot with beautiful models. the perks of the shoot are not just at the shoot, they carry on afterwards.  check the thread often, you might just get lucky......

http://i15.photobucket.com/albums/a375/FUCnSIC/71032230.jpg
Jun 03 10 10:47 am  Link  Quote 
Photographer
Andrew P Photography
Posts: 131
Laguna Beach, California, US


Brian is right. I've shot with Drew a few times in Laguna beach and at the Beverly hills Mansion. His models are hot don't miss out.

Sydney

http://farm5.static.flickr.com/4038/4666583833_4c7f47ce6f.jpg
Jun 03 10 12:41 pm  Link  Quote 
Photographer
Andrew P Photography
Posts: 131
Laguna Beach, California, US


Drew Santos  wrote:
I need 1 assistant this afternoon in Laguna Beach for a shoot.

Must be a prior workshop attendie and have your own lights/vagabond.

1st one to send me a PM gets to come and shoot. If I don't respond, you were not chosen.

Damnit! I am the 22nd guy that PM him. LOL!

Jun 03 10 12:48 pm  Link  Quote 
Photographer
Bright Candle Photo
Posts: 1,247
Los Angeles, California, US


Mike Shelhart wrote:
Okay here we go again...Another sellout shoot? hmmmm could be!

That's why I paid right away....damn this is fun!

It's never could be, it's always sold out. I think half the spots were paid for even before a location was even picked lol.

Jun 03 10 04:28 pm  Link  Quote 
Photographer
Jonathan Ocab
Posts: 580
Riverside, California, US


With all the attending models on the list as of 1900hrs today, I certainly hope this venue is big enough to accommodate all the action.
Jun 03 10 07:12 pm  Link  Quote 
Photographer
Bright Candle Photo
Posts: 1,247
Los Angeles, California, US


Lakers 1-0 bump!
Jun 03 10 09:09 pm  Link  Quote 
Photographer
Drew Santos
Posts: 2,504
Irvine, California, US


Karl Yamashita wrote:
UPDATED MODEL LIST. a few more to go...

April
http://modelmayhm-4.vo.llnwd.net/d1/photos/100126/12/4b5f574e3b9ec_m.jpg

Blondie Lisa
http://modelmayhm-9.vo.llnwd.net/d1/photos/100402/08/4bb608e96831e_m.jpg

Nikki
http://modelmayhm-3.vo.llnwd.net/d1/photos/090302/02/49abb919700b4_m.jpg

Tia
http://modelmayhm-3.vo.llnwd.net/d1/photos/100318/02/4ba1f38a910c0_m.jpg

Thao
http://modelmayhm-1.vo.llnwd.net/d1/photos/090713/20/4a5bf9d34f44c_m.jpg

Crissy
http://modelmayhm-7.vo.llnwd.net/d1/photos/091216/16/4b2980ae75ed5_m.jpg

Jocelyn
http://modelmayhm-9.vo.llnwd.net/d1/photos/061102/14/454a59786a38e_m.jpg

Miss Challis
http://modelmayhm-9.vo.llnwd.net/d1/photos/091012/10/4ad3696015412_m.jpg

Joselyn
http://modelmayhm-6.vo.llnwd.net/d1/photos/100603/07/4c07b7d1b311b_m.jpg

Phoenix Wylds
http://photos.modelmayhem.com/photos/100313/23/4b9c977c43baa_m.jpg

Sabrina
http://modelmayhm-4.vo.llnwd.net/d1/photos/090916/11/4ab131ca28676_m.jpg

Jun 03 10 11:43 pm  Link  Quote 
Photographer
Drew Santos
Posts: 2,504
Irvine, California, US


ocabj wrote:
With all the attending models on the list as of 1900hrs today, I certainly hope this venue is big enough to accommodate all the action.

Bigger than the one in Carlsbad.

There will be car wash shoot.

If we can have at least 4-5 participating models, we could have a wet t-shirt contest shoot wink

Jun 04 10 01:50 pm  Link  Quote 
Photographer
Top Dog Photo
Posts: 354
Los Angeles, California, US


Karl Yamashita wrote:
DanTheManPhotography wrote:

haha! For some reason I'm thinkin that wouldn't be sexy, haha.

Mark seems to think so, that's why he mentioned it. lol

hey Dan if you are taking request...my bday is coming up. Can you jump out my cake too and sing happy bday mr. president to me?

Jun 04 10 03:00 pm  Link  Quote 
Model
Sabrina Jane
Posts: 11
Placentia, California, US


See everyone there....

I'm currently booking 1 on 1's

= )
Jun 04 10 04:23 pm  Link  Quote 
Photographer
DanTheManPhotography
Posts: 405
Whittier, California, US


Top Dog Photography wrote:

haha! For some reason I'm thinkin that wouldn't be sexy, haha.
Mark seems to think so, that's why he mentioned it. lol
hey Dan if you are taking request...my bday is coming up. Can you jump out my cake too and sing happy bday mr. president to me?

Sure, just don't cut my nuts off, i still need them! haha!

Jun 04 10 05:34 pm  Link  Quote 
Model
Jean E Gee
Posts: 214
Whittier, California, US


Wow, what a gorgeous location .
Jun 04 10 05:48 pm  Link  Quote 
Photographer
Drew Santos
Posts: 2,504
Irvine, California, US


John C messaged me stating an event in Socal this month has better looking models, better location, better value. He must be desperate for a free ride to that event. I asked him to post it here on the thread as I need a good laugh.

Just look at our models...F ing gorgeous. Some of theirs responded to my castings and I won't even consider using them. That would give our events a bad name.
Jun 04 10 08:36 pm  Link  Quote 
Photographer
Bright Candle Photo
Posts: 1,247
Los Angeles, California, US


Drew Santos  wrote:
John C messaged me stating an event in Socal this month has better looking models, better location, better value. He must be desperate for a free ride to that event. I asked him to post it here on the thread as I need a good laugh.

Just look at our models...F ing gorgeous. Some of theirs responded to my castings and I won't even consider using them. That would give our events a bad name.

This should be interesting lol

Jun 04 10 08:40 pm  Link  Quote 
Photographer
Timmy Tran
Posts: 82
Los Angeles, California, US


Hey Drew Deposit sent .
Jun 04 10 08:41 pm  Link  Quote 
Photographer
DanTheManPhotography
Posts: 405
Whittier, California, US


Drew Santos  wrote:
John C messaged me stating an event in Socal this month has better looking models, better location, better value. He must be desperate for a free ride to that event. I asked him to post it here on the thread as I need a good laugh.

Just look at our models...F ing gorgeous. Some of theirs responded to my castings and I won't even consider using them. That would give our events a bad name.

Haha!!!  And Drew, what's with this natural light non-sense!  Next thing you know you'll be doing nudes like Karl!

Jun 04 10 08:42 pm  Link  Quote 
Photographer
Karl Yamashita
Posts: 3,290
Irvine, California, US


DanTheManPhotography wrote:
Haha!!!  And Drew, what's with this natural light non-sense!  Next thing you know you'll be doing nudes like Karl!

His strobe light must have fell in the water lol

Nudes? who me? I can't remember the last time i shot nudes hmm
I'd probably be in trouble if i do shoot (.)(.)

Jun 04 10 09:08 pm  Link  Quote 
Photographer
Drew Santos
Posts: 2,504
Irvine, California, US


Bright Candle Photo wrote:

This should be interesting lol

Funny you say that. I think you're going to the same venue. LMAO big_smile

Jun 04 10 09:26 pm  Link  Quote 
Photographer
Karl Yamashita
Posts: 3,290
Irvine, California, US


Drew Santos  wrote:

Funny you say that. I think you're going to the same venue. LMAO big_smile

ROFL! is this the venue that you were telling me about. That #$@# traitor Mark, lol

Jun 04 10 09:35 pm  Link  Quote 
Photographer
Drew Santos
Posts: 2,504
Irvine, California, US


Karl Yamashita wrote:

ROFL! is this the venue that you were telling me about. That #$@# traitor Mark, lol

yup, that one. We should back charge him like you suggested.

Jun 04 10 10:41 pm  Link  Quote 
Photographer
Karl Yamashita
Posts: 3,290
Irvine, California, US


Drew Santos  wrote:
yup, that one. We should back charge him like you suggested.

I never said that to you! lol.

Jun 04 10 10:49 pm  Link  Quote 
Photographer
Drew Santos
Posts: 2,504
Irvine, California, US


Karl Yamashita wrote:

I never said that to you! lol.

Dont make me post our conversation here you liar.

BTW ATTENTION PRIOR WORKSHOP ATTENDIES. I NEED AN ASSITANT AT THE BEACH TOMORROW MORNING. YOU MUST HAVE YOUR OWN LIGHTING EQUIPTMENT. SEND ME PM.

hey Karl,
When do you ever take any of our new workshop attendies to the beach shooting?

Jun 04 10 11:11 pm  Link  Quote 
Photographer
Karl Yamashita
Posts: 3,290
Irvine, California, US


Drew Santos  wrote:

Dont make me post our conversation here you liar.

BTW ATTENTION PRIOR WORKSHOP ATTENDIES. I NEED AN ASSITANT AT THE BEACH TOMORROW MORNING. YOU MUST HAVE YOUR OWN LIGHTING EQUIPTMENT. SEND ME PM.

hey Karl,
When do you ever take any of our new workshop attendies to the beach shooting?

I was kidding, that's why i put "lol" at the end.

Why? you getting shit from your last two photographers? lol

Jun 04 10 11:17 pm  Link  Quote 
Photographer
Drew Santos
Posts: 2,504
Irvine, California, US


Karl Yamashita wrote:

I was kidding, that's why i put "lol" at the end.

Why? you getting shit from your last two photographers? lol

nope. they had a good time. ask them yourself.

Jun 04 10 11:21 pm  Link  Quote 
Photographer
Rich Masuda
Posts: 364
Anaheim, California, US


Drew Santos  wrote:

Dont make me post our conversation here you liar.

BTW ATTENTION PRIOR WORKSHOP ATTENDIES. I NEED AN ASSITANT AT THE BEACH TOMORROW MORNING. YOU MUST HAVE YOUR OWN LIGHTING EQUIPTMENT. SEND ME PM.

hey Karl,
When do you ever take any of our new workshop attendies to the beach shooting?

hmmm...the 1st time you asked me to shoot with you I shot my 1st and only Whale, the next time you asked me to help, I had to bring you your Whale....then again that Hotel Shoot did work out.....Guess it's the Luck of the Draw!!!!

Jun 04 10 11:25 pm  Link  Quote 
Photographer
Drew Santos
Posts: 2,504
Irvine, California, US


Rich Masuda wrote:

hmmm...the 1st time you asked me to shoot with you I shot my 1st and only Whale, the next time you asked me to help, I had to bring you your Whale....then again that Hotel Shoot did work out.....Guess it's the Luck of the Draw!!!!

F you masuda. At least they were free. big_smile

Jun 04 10 11:29 pm  Link  Quote 
Photographer
Rich Masuda
Posts: 364
Anaheim, California, US


Drew Santos  wrote:

F you masuda. At least they were free. big_smile

The Whale Wasn't!!! poke .....I think that's what started the TF route for you, all those years ago ninja and made me go my Lone Wolf ways lol

Jun 04 10 11:48 pm  Link  Quote 
Photographer
Karl Yamashita
Posts: 3,290
Irvine, California, US


Drew Santos  wrote:
nope. they had a good time. ask them yourself.

I was there when they were shooting lol

Jun 04 10 11:49 pm  Link  Quote 
Photographer
Karl Yamashita
Posts: 3,290
Irvine, California, US


Rich Masuda wrote:

The Whale Wasn't!!! poke .....I think that's what started the TF route for you, all those years ago ninja and made me go my Lone Wolf ways lol

Hey, no more whale calling. We got in trouble the last time.

Jun 04 10 11:51 pm  Link  Quote 
Photographer
Bright Candle Photo
Posts: 1,247
Los Angeles, California, US


Drew Santos  wrote:

Funny you say that. I think you're going to the same venue. LMAO big_smile

I never said I was for sure going. I was just being nice.

Jun 05 10 12:35 am  Link  Quote 
Photographer
Bright Candle Photo
Posts: 1,247
Los Angeles, California, US


Drew Santos  wrote:

hey Karl,
When do you ever take any of our new workshop attendies to the beach shooting?

He did take me once, maybe twice. I can't remember lol

Jun 05 10 12:55 am  Link  Quote 
Photographer
Martin Luong
Posts: 159
West Covina, California, US


you guys seem like an awesome group, can't wait to meet you guys.
Jun 05 10 09:32 am  Link  Quote 
Photographer
Drew Santos
Posts: 2,504
Irvine, California, US


Bright Candle Photo wrote:

He did take me once, maybe twice. I can't remember lol

And how many times have I taken you?

Jun 05 10 09:53 am  Link  Quote 
Photographer
Larkspur Images
Posts: 141
CORONA DEL MAR, California, US


OK, I'm in, deposit on the way!
Jun 05 10 11:14 am  Link  Quote 
Photographer
John Chennavasin
Posts: 598
Santa Ana, California, US


Drew Santos  wrote:
John C messaged me stating an event in Socal this month has better looking models, better location, better value. He must be desperate for a free ride to that event. I asked him to post it here on the thread as I need a good laugh.

Well, I can't post the other events on this thread since it would be thread-jacking wink.

Jun 05 10 12:30 pm  Link  Quote 
Photographer
Drew Santos
Posts: 2,504
Irvine, California, US


John Chennavasin wrote:

Well, I can't post the other events on this thread since it would be thread-jacking wink.

Do you seriously think THAT event has hotter models, better location, and value? Even on models alone I feel insulted. What are you smoking?

Jun 05 10 01:18 pm  Link  Quote 
first12345678last   Search   Reply



main | browse | casting/travel | forums | shout box | help | advertising | contests | share | join the mayhem

more modelmayhem on: | | | edu

©2006-2014 ModelMayhem.com. All Rights Reserved.
MODEL MAYHEM is a registered trademark.
Toggle Worksafe Mode: Off | On
Terms | Privacy | Careers