login help join!
Profile > portfolio > Alan-Rose Photography's Photos Report this image
Email to a friend
Add to list
Toggle Worksafe Mode: Off | On

Caption: Father & Son...Self Portrait
Copyright: AlanRose Photography 2007
Uploaded: Aug 07, 2007
Credits:
Lists:Animals
Funny but awesome!
HT Models with Cameras
= O !
Corso's Favorites
As if I only get one list =(
Dear Photographers, I want to do THIS
Deejay Ohh's favorite animal images
Best of MM by MrShiz
DeCola's Favorite Photos
projects i would like to do
Canines: cute, carnivorous, concepts, etc.
creative shots
Pets R Us
Everyone else has a list
The ROFLMFAO List!!! Pics that got my FUNNY Bone! :D
Beautiful Animals with their People
Amazing Concepts
Humor - you have to have fun
Animals & creepy crawly things
Poses I would like to try
Outlaw Images - Funny images that make you smile
shoots with animals
Images that always make me smile
PUPPIES!!!
Phuket Photo PROjects's list of killer photos
Cutest pics ever!
Fun!!
haha!
Favorite Concepts
animal models are amazing
The Funnies
"Los animales son buenos amigos, no hacen preguntas y tampoco critican"
Exceptional CREATIVE shots
Exceptional ANIMAL shots
Eyecandy
My Favorite Pix
playing with animals
Well this is different
Work That Is ON POINT! - 2
Models with furry friends
Creativity Personified !!!
Camera Gear
Awesomely Funny Photos!
Personal Favorites
stevie's pet favorites
Strike a Pose
OLIVERS LISTS OF POSES,LOOKS.AND KILLER CONCEPTS I WANT TO RECREATE
Shits'n Giggles
Perfect
ell ohh ell
Sweet animal shots
Fun Concepts
Delights
Humor
Photos that have made my day at least once.
fellow dog lovers :-)
Tarachin's Astonishing Animal's
Cute pics
just too cute!
JaimieLynnPhotography's list of killer photos
Everybody's a comedian!
Pictures that make me giggle
L-O-V-E
Freakin hilarious
I just like it
Interesting Concepts
Tom's List of KILLER Photos
humor !
Funny Fotos
I freaking love this!!
Animals with/without models
Cute or just plain funny
Allie Cat's list of killer photos
rm: LOL
Jackie Blue's list of killer photos
Animals!
Great concepts and themes
Funny ass pix
Photos with Humor
photos that make Sindy Kat go "SQUEE"
The Greatest Poses
Best of shoots with Doggies!
CREATIVE HUMOR
Editorial Fun... (LOL, OMG, and/or...)
photos that make me smile
Brilliant Image Concepts
Cute pets (and their people too!)
Pictures that make me happy to be alive
Great Storytelling
View All Comments

simple steps

July 14, 2013 8:00am
Hahaha..funny shot but actually fresh idea!


Ron Villarreal

December 02, 2012 7:09pm
Now this is funny! This is something that I'm going to have to try. I can't imagine my dog ever pulling this off.


Sambucaa

January 26, 2012 4:49pm
One of the CUTEST pics on MM...LOVEEE this :)


Isofiend

September 15, 2011 4:36am
My new favorite!


Fanta-Productions

August 13, 2011 6:28pm
This is fantastic!


Johanna Johnston

July 06, 2011 8:38pm
rofl! awww. I love it when there's personality in the picture. and this definitely qualifies :)


Noel Cypress

January 11, 2011 9:46pm
Officially in love with your dog! what are his rates? Lol haha


Studio18sacramento

December 29, 2010 11:27am
simply love it


Images by Yancy

December 21, 2010 10:37pm
Fantastic! I absolutely LOVE it!


Anfinson Photography

November 17, 2010 7:23am
Now this is pretty funny. Love it.


LauraPhotos Chicago

November 04, 2010 11:04pm
:D That is awesome, so so cute.


Nvision Ink

September 08, 2010 9:25am
nice lol!!


Amanda Stevens

September 04, 2010 5:39pm
hahahahahaha I LOVE it!! I need to try this with my puppy


Michelle Nieves

August 16, 2010 10:13am
Best concept ever! Love it<3


JBS Photo

August 01, 2010 7:42pm
I love it!!!!!!!!!!!!!!!!


LollypopMedia

June 18, 2010 8:13am
Ultra Cute........................................................................... LpllypopMedia.com For Actors/MODELS


iKnow Leslie

June 14, 2010 3:55pm
Sooo cute!!


Jacquelynne

June 01, 2010 11:04pm
wow how cute!


cindyt3e

May 22, 2010 8:23pm
love this!


SweetGirlT

May 03, 2010 7:46pm
I LOVE IT!!




main | browse | casting/travel | forums | shout box | help | advertising | contests | share | join the mayhem

more modelmayhem on: | | | edu

©2006-2014 ModelMayhem.com. All Rights Reserved.
MODEL MAYHEM is a registered trademark.
Toggle Worksafe Mode: Off | On
Terms | Privacy | Careers