Jayden Walker

Profile > portfolio > Jayden Walker's Photos Report this image
Email to a friend
Add to list
Toggle Worksafe Mode: Off | On

Uploaded: Jul 29, 2008
Credits:
Lists:Stuff I want to do
Shots I Want!!
Beauty ... fetish ...
Concepts I love - let's shoot
Amazing photos
Images I'd like to recreate
I would like to re-create/Photos that inspire me
Shoots I would like to try
gotta try this
Location, Location, Location
awesome outdoor shoots
would look good on morris ave
Things to do for shoot
+-+-+
Inspiratie P21
images i would like to recreate
Urban shots
Just covered...well almost
dressy urban
City Streets
Bad Ass Bitches
Great poses and ideas
MIWSW
Favorite Outdoor shots
Creative Cool Shot/Angle/Lighting
MW List of Fashion/Editorial shots
Mario Santos' Inspirations...

Overall Photoworks

January 13, 2011 6:29am
gorrrrrgeeeous!!!


skarigos photography

March 31, 2010 8:03pm
Oh YES Oh sooo nice ...
pretty model, nice pic!


ArtWurqz

November 12, 2009 4:24pm
Looks like an album cover!


Eric LeBlanc

March 10, 2009 2:25pm
Perfect shot!


Shazeen Samad

January 28, 2009 3:56am
Beautiful mood and light... CHeers! what sort of retouching?


LeightonD Photographer

October 12, 2008 11:40am
such emotion created here...esp with the cig. Great work!


RAMOVA

August 30, 2008 10:37pm
awesome shot


ANTHONY NESTE

August 08, 2008 1:39pm
ever in Fla give a shout...maybe we can shoot.?


Midori Kai Suzuki

August 05, 2008 12:06pm
this is the shit.

you own the streets! hehehe


Alas Vera

August 01, 2008 2:06am
well done :)


Hoku

July 30, 2008 10:05am
love it!


Beguiling Images

July 30, 2008 7:32am
Love the cinematic look of this shot.


Visions East

July 30, 2008 2:14am
wow outstanding pov here and your lookaway pose will have me commenting everytime.. just love your portfolio so far.. your a very stunning lady and I wish you the best..


tkshooting

July 29, 2008 9:20am
amazing soot.. love the framing.. mood..an d color...realy wonderful..


Mario Santos

July 29, 2008 8:50am
love this... beautiful you... add to list


SPIKE PHOTOGRAPHY

July 29, 2008 8:14am
Love the location and the composition of this image! You look gorgeous!


Herman H Haye

July 29, 2008 8:02am
Great image love the use of deph in the image. very NY


Picturing Majesty

July 29, 2008 7:52am
A fabulous profile and "oh yeah sure, you blend."