login help join!
Profile > portfolio > Steve Terry Photography's Photos Report this image
Email to a friend
Add to list
Toggle Worksafe Mode: Off | On

Caption: Taking a Break
Location: Altman Pleasure Horse Farms
Copyright: Steven M Terry
Uploaded: Oct 28, 2008
Credits:Paige Duke (Model)
Lists:BEST CUT OFF JEANS
Country Girls Will Survive
Best white tee
Pure Beauties XV by other photographers
Erin Brooke's list of killer photos
I wanna be Her!
View All Comments

Hyper Photography

February 28, 2013 5:14am
Cowgirls always rock! Nice job with this capture.


johnnyfluff

February 12, 2013 7:00pm
I love the feel of this pic, the setting and the allure of Ms Duke!


AcePhotography69

May 17, 2012 9:16am
Damn, Those Myrtle Beach and Coastal Carolina Girls are nice. Especially this one.

Ace


Twisted by DWK

January 21, 2012 2:58pm
Beautiful


RosalindMae

January 16, 2012 7:32pm
Beautiful!


4077 Photography

January 10, 2012 5:59pm
Great play on the cowgirl / farmers daughter theme.


Hyper Photography

January 04, 2012 5:21am
Cowgirls rock! And this is no exception! I'm gonna have to find a way to make it to your neck of the woods to shoot with these gorgeous ladies! :-)


Sambucaa

January 04, 2012 5:19am
Awesomeness.. Love that outfit and her body is tdf!


NancyBeaulieu

November 24, 2010 12:06pm
This is wicked!


Steve Arebalo

October 31, 2010 7:45am
Great work! The capture projects regular daily life. Beautiful...


Amberly Porter

April 22, 2010 9:10pm
Very Sexy...well done.


Tara Jayne

February 25, 2010 12:41pm
I have a shot very close to this but I'm n my bikini. Lol. Nice shot!


Crystal Blis

May 29, 2009 9:40am
Love the concept great shot!


TanyaEverettPhotography

May 21, 2009 9:19am
Very nice!!


DV STUDIO

February 20, 2009 8:46pm
Love itttttttt!


Creyr Glas Lightworks

February 15, 2009 6:11am
awesomeness


Carolina Taylor

February 06, 2009 12:25pm
gorgeous model, gorgeous shot, gorgeous setting!!!


ronhep

February 04, 2009 8:12am
Lovely shot and model


John Motta

February 04, 2009 8:00am
Great shot!! Cowgirls are in!!


Avalon Visual Arts

February 04, 2009 7:06am
gotta love cowgirls......great shot




main | browse | casting/travel | forums | shout box | help | advertising | contests | share | join the mayhem

more modelmayhem on: | | | edu

©2006-2014 ModelMayhem.com. All Rights Reserved.
MODEL MAYHEM is a registered trademark.
Toggle Worksafe Mode: Off | On
Terms | Privacy | Careers