login help join!
Profile > portfolio > Tyrgrim's Photos Report this image
Email to a friend
Add to list
Toggle Worksafe Mode: Off | On

Caption: smoke break...
Location: Cleveland, Ohio
Copyright: BlackWatch
Uploaded: Jun 26, 2007
Credits:BlackWatch (Photographer)
She Stoops to Conquer (Model)
Lists:Shots I like
Awesome Inspirations
Well Executed
Erin's Model Wishlist
Just something about this shot
The best acting ever
Shots & Ideas I Love
Some of onlineove's favs...
I wanna
Photos I want to adorn my walls
Models I Want To Shoot
SPRINGHEEL's Favorite Shots on MM
TanyaDal's list of killer photos
Favorite works of art
homeskillet: deep fried omelet of awesome
View All Comments


December 30, 2008 9:37pm
This should become a classic!


July 25, 2008 9:00pm
Quite noir and vintage! You are marvelous!

Miss Amanda Lee

June 28, 2008 10:43pm

This is an awesome pic, b/w is a favorite of mine and the model owns the vintage theme. He's one of my favorites in your port.

Wandering Bohemian

May 23, 2008 8:32am
uh. . . I just happened to notice that there's a female model listed in the credits here. . . . but I don't see her. . . . umm. . . . hmmm. Is she, uh. . . . below where the picture ends? 'Busy out of frame'? *ahem* Man, that just raises a whole LOT of speculation. lol

Wandering Bohemian

May 23, 2008 8:30am
ah HA! so you're the model! (just happened to see your avi) This is probably my all time favorite image of theirs. Bravo, sweetie. :)

Carly Valentine

May 12, 2008 4:57am
so good

Kiki Madness

March 31, 2008 3:29pm
still love this shot. I want it framed in my living room. its sexy. So vintage.


March 26, 2008 1:53am
May have been shot in Cleveland but feels like New Orleans, great shot. :)

Jaded Angel

February 24, 2008 12:07pm
Awesome shoot concept. Hot arms.


January 12, 2008 11:32pm


November 03, 2007 1:00pm
I miss you!!! You're beyond amazing...
sugar sugar..... ;)

JJ Plush

October 20, 2007 4:26pm

OC ManScape

October 16, 2007 8:28pm
An old idea given a wonderful new life.
more please.

Shandra Stark

September 19, 2007 9:54am
So few people can manage to look attractive while involved in any way, shape, or form with a cigarette. Drool...


September 07, 2007 12:15am
Uh huh.....yep. In my fantasy world...this is my kinda marlboro man.

Char Rose

August 29, 2007 10:52am
Awesome shot... looks like it came right out of a movie scene... love it!

waldo l carrera

July 31, 2007 9:22am
This is beautiful. The funny thing is I stole a street lamp that looks exactly like this in college and kept it in my apartment!

Lela Rae

July 12, 2007 6:25pm
This is a classic! Love it!!

:) Lela


July 10, 2007 6:19pm
This is a damn fine photo. Well done.

Marks Fine Art

July 02, 2007 10:51am
Another great movie still look. It is a still from the remake of "Chinatown"